2016. június 05. 19:43 - Jeboteblog

Há' én mos'má' télleg feladom, gyerekek!

Elég

Az igazi görbe tükör
homályban látható tisztán,
Míg battyogok haza, keresztül a Tiszán,
Röhögéssel elfojtva,
Hogy valaki már megint eltolta!
De most… MOST LETT ELÉG!
A sok hiányos kerék,
minden gerinctelen derék
egy pislogó gyertyalángban elég.
Elég…
Nem ver engem az Isten,
Csak rám se bagózik;
Szerintem valakinek még ő is adózik,
Mert nekem már nem felel.
Valójában nem érdekel.
Elég!
Belevéstem ma egy fába,
Ujjamba beletört a szálka,
belőlem meg kitört a „baszd meg”,
de nem sírtam ám!
Csak baszd meg, még ma,
Ahogy a torkomon kifér,
S majd ha holnap engem is öröm ér,
Elküldlek a pulthoz a sörömér’.
Még meg is ihatod.
A napnyugtával nyugszom,
Merengve a szelek suhogásán,
Sírva álmom vallomásán, mint
Kitekert nyakkal, törött bordákból
Sípolva mondja: reménytelen.
Remény… Te lenn,
Én meg a nincstelen,
Sehol sem vagyok.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kofejto.blog.hu/api/trackback/id/tr698782234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása