2017. április 24. 19:22 - Jeboteblog

Szokjál le te büdös paraszt - Hónapos csibe

Örömmel jelenthetem be, hogy eltelt egy hónap elhatározásom óta, s meg kell vallanom, csúfosan sokat csaltam ez idő alatt, rohadt ki szarrágó voltam, egy büdös cheater, de MOST!!!! igazán elmondhatom magamról, hogy huzamosabb ideje már tényleg nem cigizek. Az élet stresszes maradt és szívesen ölnék embert minden áldott nap, de büszkén jelentem, kitartok az elhatározás mellett. 

Ezen kívül mióta vége a húsvéti zabálásnak (persze titokban, nehogy a szar eredményem miatt körbe legyek röhögve) újra elkezdtem azt a 1000 calories workoutot, amit tavaly a koleszban nyomtunk az asszonyommal, viszont kizárólag a cardio részét csinálom, mivel leginkább arra van szükségem. Zsírégetés gyanánt is, persze, de főképp, hogy rendbe jöjjek vérkeringés-ügyileg. Egyelőre nincs sok eredményem. Az edzés közben is néha még haldoklom, és meg kell állnom levegőért, vagy hogy visszafogjam az épp kiugrani készülő szívem. Nem lesz könnyű összeszednem magam, s nem is kevés idő lesz, míg visszaállok valami körül-belül tűrhető állapotba, de rajta vagyok az ügyön!

Ami az elvonási tüneteket illeti, egyre kevésbé jelentősek. Már van, hogy napokig nem gondolok rá, mire előjön újra az inger, hogy rágyújtanék. Olyankor viszont elég ha arra gondolok, hogy mennyire fájt legutóbb a tüdőm, amikor este befigyelt egy-két keresetlen szál, s az öngyűlölet, amit utána éreztem. Egyébként, ha elmegyünk szórakozni, elég az is, ha másokon megérzem a füstszagot. Eddig persze nem éreztem ennyire rossznak, de most belegondoltam, hogy "édes Napom, eddig rajtam is ennyire érződött??", aztán inkább el is ment tőle a kedvem. Rossz, büdös bagó, fujj! Gané! 

Húsvétkor is volt egy kis kihívás, hogy az otthoniak között üljek, akik meg, ugye, ki erősebben, ki kevésbé, de bagóznak, ahogy azt illik, de többet köhögtem mellettük, mint amennyire vágytam volna rá. 

Nem vagyok elégedett, és szerintem soha nem is leszek, de ez így van jól, próbálok mindinkább törekedni a jobbra. Aztán ha végül nem patkolok el vörkáut közben, akkor talán még valami egészséges is kialakulhat belőlem. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kofejto.blog.hu/api/trackback/id/tr9312435907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása